گروه کوهنوردی همنورد کوروش

صعود جمعی از کارکنان آموزش فنی و حرفه ای همدان  به ارتفاعات الوند به مناسبت دهه مبارک فجر  بهمن ماه94                                 صعود در شرایط هوای عالی  آفتابی  همنوردان                                                                       روز و روز گارتان خوش گروه کوهنوردی همنورد کوروش...
ما را در سایت گروه کوهنوردی همنورد کوروش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamnavardao بازدید : 504 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:12

باتوجه به برنامه ریزی  و هماهنگی های انجام شده  از طریق فدارسیون ورزشی کارگران جمهوری اسلامی ایران ،  برنامه  کوهنوردی سراسری  کارگران کشور  به مناسبت  سی  و هفتمین  سالگرد  انقلاب   شکوهمند  اسلامی  روز  پنجشنبه  در مورخه 29 بهمن ماه   تعداد  124 نفر متشکل از کارگران   زحمت کش کار خانه جات و صنایع کل کشور از جلوی باشگاه  کارگران  همدان راس ساعت 6:15 از طریق چهار دستگاه اتوبوس  به محل شروع برنامه کوهنوردی میدان   گنجنامه حرکت کردند  وساعت 6:40 به سر قدمی آقای علی محمودی  به ستون یک  حرکت  آغاز  شد  و ساعت 8:30 به پناهگاه میدان میشان رسیدند و بعد ار صر گروه کوهنوردی همنورد کوروش...

برچسب : نویسنده : hamnavardao بازدید : 243 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:12

بعد از هماهنگی لازم روز جمعه مورخه  17 اردیبهشت ماه 95  گروه کوهنوردی کارگران  همدان از طریق  یک  دستگاه اتوبوس  به سرپرستی آقای علی کاویانی راس ساعت 6 صبح از میدان امام زاده عبدالله به سمت شهرستان سنقر و کلیایی حرکت کردیم بعد ازعبور شهرستان سنقر به روستای تیمون رسدیم  و بعد از جم و جور کردن کوله ها راس ساعت 10 صبح   به ستون یک در یک هوای  ابری بارانی ادریبهشت ماهی به سر قدمی آقای رنجبران حرکت کردیم  در ابتدا ی  مسیربا بارندگی خفیف شروع شده بود مسیر را  ادامه دادیم و راس ساعت 13 در نزدیکی های پناهگاه با هماهنگی  سرپرست  تیم بعلت بارندگی شدید  به سمت پای گروه کوهنوردی همنورد کوروش...
ما را در سایت گروه کوهنوردی همنورد کوروش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamnavardao بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:12

بنام خدایی که کوه آفرید      بنای چنین با شکوه آفرید  طبق تقویم ورزشی  انجمن کوهنوردی کارگران همدان تعداد 28 نفر از همنوردان  به مناسبت  رحلت  امام  روز پنجشنبه مورخه 13/3/95   ساعت 5 صبح از میدان امام به سرپرستی آقای علی کاویانی  با یک دستگاه اتوبوس   به سمت یزد حرکت کردیم و ساعت 17 به شهرستان  تفت  یزد  رسیدیم  و شب را در هلال احمر که از قبل هماهنگ شده بود مستقر شدیم . راس ساعت 5 صبح  مورخه 14/3/95به سمت  روستای  خوش  آب و هوای ده بالا و روستای شیخ علیشاه رسیدیم و ساعت  6:30دقیقه گروه به سر قدمی آقای عباس فراهانی و مسئول فنی آقای رحیم رنجبرا ن و عقب داری آقا گروه کوهنوردی همنورد کوروش...

برچسب : نویسنده : hamnavardao بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:12

بنام خدایی که کوه آفرید                       بنایی چنین با شکوه آفرید   گزارش صعود گروه کوهنوردی همنورد کوروش به قله دماوند به مناسبت هفته ملی  مهارت و ترویج آموزش فنی  و حرفه ای                                                                        گزارش صعود به قله 5671 متری دماوند  به مناسبت هفته ملی مهارت مرداد ماه 95    بعد از هماهنگی های لازم  به مناسبت هفته ملی مهارت گروه کوهنوردی همنورد کوروش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ،متشکل از آقایان سعید مرادپور (مهمان) ، مجید محمدی اخوان(مهمان) ، محمد ستاری(مهمان) ، علی همتی ، شهرام حمی گروه کوهنوردی همنورد کوروش...
ما را در سایت گروه کوهنوردی همنورد کوروش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamnavardao بازدید : 427 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:12

گزارش صعود گروه کوهنوردی همنورد کوروش به قله 4150 متری سن بران (اشترانکوه)                                    مردادماه95       '     بعد از هماهنگیهای لازم  ،گروه کوهنوردی  همنورد کوروش باتفاق گروه کوهنوردی کارگران همدان  راس ساعت 5:30 صبح روز پنجشنبه مورخه 28/5/95 از طریق یک دستگاه اتوبوس  به سرپرستی آقای علی کاویانی  به سمت دورود حرکت کردیم  وساعت 11:30 دقیقه به روستای طیان محل شروع کوهنوردی رسیدیم  بعد از جم وجور کردن کوله ها ساعت 11:40دقیقه  به سرقدمی آقای رحیم رنجبران و مسئول فنی حاج احمد صابریون به ستون یک  مسیر پاکوب کنار روستا  را گروه کوهنوردی همنورد کوروش...

برچسب : گزارش صعود به علم کوه,گزارش صعود به سبلان,گزارش صعود به آزادکوه,گزارش صعود به دماوند,گزارش صعود به قله سبلان,گزارش صعود به قله دماوند,گزارش صعود به اشترانکوه,گزارش صعود به قله آرارات,گزارش صعود,گزارش صعود به توچال, نویسنده : hamnavardao بازدید : 404 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:12